Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Meldinger

EMNE: Lidt nyt fra asnæs

Lidt nyt fra asnæs 1 år 1 uge siden #8172

• Mik Olsson
  • Mik Olsson's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Modtagne Tak: 6
Hej. var lige en hurtig tur til Asnæs, fra ca kl14 til det blev mørkt. Gik på fjord siden neden for den første skov på vej ud mod Havnemark. I starten Tåget med en rolig sydvesten vind og lav vande. Fiskene gik og markerede sig i overfladen hist og her. Tror de gik og tog insekter, stankelben var der en del af, der var blæst ud fra skoven. Vekslede mellem en kobberbasse str. 10 dobbeltkrog og en str 6 enkeltkrog. Med rask indtagning gav det 4 fine um.
Efter hånde friskede vinden op og drejede mod vest, hvilket bevirkede at visne bøgeblade dryssede ned over vandet i de smukkeste gyldne farver. Så jeg soppede i land, fandt pibe og tobak frem og en god sten at sidde på. Dejlig afslutning på en fisketur.
vh mik.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Lidt nyt fra asnæs 1 år 6 dage siden #8173

Asnæs er altid smuk om efteråret.
Nu er målet 3 multer på én dag...

Lidt nyt fra asnæs 11 måneder 2 uger siden #8188

• Mik Olsson
  • Mik Olsson's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Modtagne Tak: 6
Hej
Lørdag: Fik en fin blank ½ meter fisk på det samme stræk i går eftermiddags. Vinden ,frisk, var mere i vest, Højvande der ville noget, med lidt drivende ålegræs. Svagt synkende skydehoved 18 gram og en kobberbasse str.10 dobbeltkrog. Vandet begynder at blive rimelig koldt :unsure:
vh mik

Lidt nyt fra asnæs 11 måneder 1 uge siden #8197

Så begynd at tage vadersne på Mik. Vi andre er gået væk fra kun at fiske i badebukser :laugh:

Vandet er vel fortsat en 5-6 grader, så jeg har faktisk ikke det store besvær med at holde varmen i de åndbare blot jeg har et par lag inden under.

Og i øvrigt tillykke med fisken. Den giver jo også lidt varme i kroppen, når den hopper på ;)

Mvh
Anders
Findes der en smukkere fisk end en ørred i vand?
Ja en ørred på vej på land
Sidste redigering: 11 måneder 1 uge siden af Anders Schultz.

Lidt nyt fra asnæs 11 måneder 1 uge siden #8198

Mik Olsen, tillykke med fisken.
Ja asnæs er sindsyg smuk på den til og jeg har taget et par fine 50+ fisk på den strækning. Fedt at gå på sanderevlen og have massere vand 360 grader omkring sig som kan fiskes

Begivenheder

#Kunena img { max-width: 640px !important; }