Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Meldinger

EMNE: I have a dream

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7928

"I have a dream" er et meget kendt udtryk. Og sådan tænkte jeg ved vandet i dag.

Jeg ankommer lidt for sent, til at få starten af det faldende vand med. Men da jeg sender første kast mod strømrenden, ser jeg den første fisk vende i overfladen. Der går ikke længe, før den første fisk knalder på Elitetobisen. Inden kaffepausen, har jeg fået 4 fisk op til 44-45 cm. Jeg har dog set flere fisk i overfladen, men dog uden for kasteafstand. Flere af dem på 60-70 cm.

Efter pausen, vælger jeg at vade så langt ud på revet, som det er muligt. De store fisk bliver ved at vise sig frem 20-50 meter længere ude end jeg kan kaste, mens de mindre er yderst hugvillige inden for kastehold. Det er netop i denne situation, at jeg har drømmen om at kunne kaste rigtig meget længere

Jeg skal dog ikke klage, da jeg fik 12 havørreder, men dog ingen af de store.
Nu er målet 3 multer på én dag...
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7929

• Mik Olsson
  • Mik Olsson's profilbillede
  • IKKE ONLINE
  • Modtagne Tak: 6
Lyder som en rigtig godt tur michael også så mange fisk. Prøver selv Knuds hoved imorgen. Må så se om mine kast, 20- 25 meter, kan nå ud til de"helt store" :)
vh mik

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7930

Fed og samtidig frustrerende oplevelse Michael.

Måske vi skulle overveje at tage flyderne med i næste uge :)
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden af Henrik Gottschalck.

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7936

God idé, Henrik ;)

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7938

Lyder fandeme godt Michael, Tillykke... Øhhh,, hvad var det for et rev? :P

;) Peter

I have a dream 2 år 4 måneder siden #7942

Peter Haslund skrev:
Lyder fandeme godt Michael, Tillykke... Øhhh,, hvad var det for et rev? :P

;) Peter

Kom til Vestsjælland en tur, så skal jeg nok vise dig pladsen ;)

Begivenheder

Seneste artikler

Warning: Creating default object from empty value in /var/www/kystfluefiskeren.dk/public_html/modules/mod_zaragozalatestnews/helper.php on line 146

Warning: Creating default object from empty value in /var/www/kystfluefiskeren.dk/public_html/modules/mod_zaragozalatestnews/helper.php on line 146

#Kunena img { max-width: 640px !important; }