Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
Meldinger

EMNE: laks

laks 2 år 3 måneder siden #7870

Efter at have prøve på at få det til at passe med arbejde og vejr i 2 år lykkes det i lørdags at komme ud efter laks på Møn med en kollega der har båd han har være på Bornholm ro gang og også fra møn Så han have styr på det og da det var først gang for mig var aftale at hvis vi fik fisk så skulle jeg tage den første efter en times sejle tid når vi frem til fiskepladser og fik sat grejet efter lidt mere en time var der fisk det virker som en stærk fisk som være gang vi tro den er tæt lig tager 10 m line og gå ned i dybe så vi ikke kan se se den først efter at net komme frem for 7 eller 8 gange om den i nette og jeg er godt træt i armen efter at have fight fisk i over en halv time glæde var stor da min først laks lå i båden den var nå støre ind jeg havde haft håbe på 110cm og 14 kg vildt fedt fik kun den en men pyt det kan jeg leve på længe også selv om det ikke var på flue
Ses ser ud bageren

laks01.jpg

laks02.jpg
Sidste redigering: 2 år 3 måneder siden af Martin Eggert.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Frederik Ganderup

laks 2 år 3 måneder siden #7871

Flot fisk, :woohoo: tillykke med den :)

laks 2 år 3 måneder siden #7872

Super fed rapport Bager, og stort tillykke med drømmefisken

laks 2 år 3 måneder siden #7877

Tillykke igen Poul, det er en imponerende flot laks. Det må være fedt at prøve.

;) Peter

laks 2 år 2 måneder siden #7900

Nej Poul se nu alle de skel du har fået på tøjet - godt det ikke var mig. Ville ikke blive populær hvis jeg kom hjem med sådan noget grisset tøj :whistle:

Fanme en flot fisk :woohoo:
Findes der en smukkere fisk end en ørred i vand?
Ja en ørred på vej på land

laks 2 år 2 måneder siden #7905

Tak Anders
Ja den havde det man kan kalde løse skel den smid Ca en 3 del af dem lig så snart den kom i båden de var alle veje på tøjet i kaffe og madpakke men det tager jeg gerne med en gang til hvis du skulle være jeg fik chancen

Begivenheder

Seneste artikler

Warning: Creating default object from empty value in /var/www/kystfluefiskeren.dk/public_html/modules/mod_zaragozalatestnews/helper.php on line 146

Warning: Creating default object from empty value in /var/www/kystfluefiskeren.dk/public_html/modules/mod_zaragozalatestnews/helper.php on line 146

#Kunena img { max-width: 640px !important; }